Födelsedag

Nu har jag fyllt år, dagen blev jätte lyckad (:
Först kom farmor och Bengt och lämna presenter(A), och efter det checka de in på hotellet här på Ljusterö.
Sen kom de tillbaka och åt smörgåstårta och tårta (: När vi åt tårta kom Sandruh<3 och åt med oss (: Det var skojj!
Vid 18.00 kom alla andra , Eva, Tommy, Arne, Marianne, Unni, Kalle, Sussane, Krille ochMaggie (:Det var jätteroligt, och jag har fått jättefina presenter, tack allesammans!

Jag fick ett urgulligt mms från Camilla, Rikard och Albin :') Tack.

Farmor och Bengt hade köpt två tårtor,och så hade jag mamma bakat två tårtor, så vi har 4 st. här hemma.. ^^

Gröna Lund vart också jättelyckad, förutom att vi kom 40 minuter senare än vad vi hade tänkt oss, men aja, shit happens. När vi skulle köpa åkband, Moww' bah: Wäww, harru sett Let´s Dance nån gång?! Jag bah: ja,det e klart. Hon bah: Kolla!! Carin De Silva står där!! Och vi bah: haha, fan vad coolt 8D! Sen så mötte vi henne i kön på toaletten också, och jag "råkade" stöta i hennes arm, uuups.. (A) x'D Sandra och Moww' bah: Meeh! Du gjorde det med flit!! jag bah: eh, ja? x'D
Sen så såg vi en assnygg kille med rosa skjorta, och jag "råkade" stöta till honom med, och sandra och moww' igen bah: meeh! du stötte i hop med honom med flit IGEN! (A)

Sen så träffade vi Pontus Gårdinger, twhihhii.

Fritt Fall tilt var stängt p.g.a tekniska fel >< men vi åkte iaf fritt fall, uppskjutet, jetline och jättemånga mer.
Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0