Because You´re Worth It

Idag har jag haft ett litet hemmaspa, gud vad underbart skönt det var!!
Jag har haft ansiktsmask, lera och mineraler från döda havet , vaxat (Denna gång med resultat!) och badat badkar.
Det var underbart skönt!  Skulle ha noppat ögonbrynen också men min ögonbrynnoppare var borta, så jag ska köpa ny imorgon ^^ 
 Jag rekomenderar att ta en dag så här någongång ibland och bara tänka på sej själva, måla naglarna, vaxa, ja, vad du vill, att bara skämma bort sej själv.

Nu sitter jag också här med hårfärg i håret,och det ser ut att bli lite för ljust ut. Nästan vitt.. xD
Och denna avfärgning kliar mer än vad någon hårfärg någonsin har gjort!! Jag har en grillpinne bakom örat så jag kan klia mej i hårbotten då&då xD.
Men vi ska ju till Kista i morgon, ska gå in på kicks och rådfråga vad jag ska göra x'D och köpa ny hårfärg (AA)
Ska köpa en något ljusare färg än förra gången, för när jag rådfråga sa de att det jämt blir en nyans mörkare än på bilden, så jag skulle köpa en lite ljusare färg än vad jag igentligen vill ha.


Bjuder på denna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0