Trött

Oj jag är så hemskt trött!


Jag missade bussen (ovanligt va?) , men Malin var snäll som följde med mej till stationen (A).

Vi gick in på pressbyrån och köpte chocklad .

Pappa kom hem från jobbet så fick jag skjuts hem idag *happy*
Så jag behövde bara vänta i 45 minuter .

Nu så ska jag kolla lite på tv och ligga och vila framför tvn . Jag är sjukt trött ! Idag var nog den trögaste dagen på hela terminen , och jag hörde inte ens väckerklockan i morse när den ringde, hade ställt in den på znooze  i sömnen ;]



( ledsen för att det har blivit samma bild med olika ögonfärger nu den senaste tiden )

Kommentarer
Postat av: madde

sjukt fina ögon. är det linser? :)

2008-12-03 @ 21:32:35
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare ;D

Duuuuu luktar kirs! ^^

2008-12-04 @ 21:14:18
Postat av: Anonym

Duuuuu luktar kirs! ^^

2008-12-04 @ 21:15:10
Postat av: evelina

Michelle, jag älskar dej också :') <3^^

2008-12-04 @ 22:30:31
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0