Täby och Pluskort

Okej, idag, ska försöka skriva en kort sammanfattning av dagen.


Det började med att jag znoozade i 40 minuter så jag var lagom stressad när jag väl gick upp. Då fixade jag mej och sedan så gick jag ner till stallet och fixade där och träffade en massa roligt folk där.

Sen gick jag ut med hunden i typ en kvar, 20 minuter. Såg en massa fina fotspår som hade frysigt, och så var det liksom "isstolpar" som höll upp den frusna leran. Jättefint var det, så jag kanske fotar det i morgon.

Sen så duschade jag och sen åkte vi till Täby. Där köpte vi det vi skulle, men skorna som jag ville ha, de fanns inte i min storlek , så jag hittade inga skor där.
Då åkte vi hemmåt men stannade i Berga och köpte det sista där.

Där bytte vi även ut mitt Terminskort till ett Pluskort, så nu kan jag även åka efter klockan sju och även på helgerna. Yes!

Men jag skriver nog lite mer senare ,om jag orkar det. Nu ska jag bara ta det lungt och kolla lite på tv, och sen hoppa i säng. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0