Täby C

Nu har jag kommit hem från Täby C med Sandra.

Första målet var att gå till klänning affären, som jag nu har fått reda på heter Charmante Fashion.
Där köpte jag en ursnygg svart klänning med en massa glitter på, helt perfekt till nyårsafton ! Märket är Sister Point.
Den blev min för 375 kronor, och då var det 25 % rea på den !


Sen gick vi vidare till H&M där Sandra köpte en vit tröja. Jag ångrar dock att jag inte köpte en radda guldiga armband. Men jag ska ju kanske dit igen på Måndag, så då så kanske jag kommer hem med de. Då ska jag nog köpa mej ett par svarta pumps.

Efter det så blev det Donken.


Sen så gick vi till Kicks där jag köpte en svart Eyeliner från Isadora. Den kostade 90 kronor.


Vi kilade sen in en snabbis på Sko Punkten, Zara och Stadium .

Och ja, sen så drog vi hem .

Träffade då Elena och Mathilda på bussen.

 Eyeliner, Isadora, 90 kronor.


 Klänning , Sister Point, 375 kronor. Är dock mycket snyggare på.

 


Kommentarer
Postat av: elena

gud va snygg ! ;D

2008-12-28 @ 01:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0