Sovmorgon

jag tog mej en egen sovmorgon i morse.
Jag försov mej i en hel timma, så vaknade jag fem i sju , typiskt.. Så bussen skulle gå om fem minuter, så då tar jag bussen som går 08.10 istället.

Och dessutom har jag börjat drömma jättekonstiga saker..
Inatt drömmde jag att jag och Sandra träffade varandra i skogen , och jag hade min säng där och jag hade klippt hål i täcket. Då mötte vi en björn som jagade oss , och jag sprang och hade Sandra under armen (hon vägde plötsligt typ 1 kg?! ) Då kom björnen och bet mej så jag slängde iväg Sandra för att björnen skulle ta henne först så jag kunde springa där ifrån. Men helt plötsligt så sprang hon brevid mej igen och jag hade kastat dit någon annan..

Sen så var vi så trötta efter att vi hade sprungit så vi la oss min säng jag hade i skogen, och då sa sandra : Men Wäww! Du har ju klippt hål i täcket, då kan björnen hitta oss lättare! Sen så vaknade jag . Konstigt...


Och nu så sitter jag här och äter frukost. Tänk, om jag egentligen skulle tagit bussen nu så skulle jag snart ha stått och frysigt arslet av mej vid berga station...


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH XD fyfaan va ja garva när ja läste deHAHAH Hade mej under armen! HAHAHA x'D<3333333

2008-12-04 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0