Plugg Tisdag

Pluggpluggplugg!

Idag har jag typ bara pluggat ! Känner mej rätt duktig faktist . Har börjat med hotelluppgiften och den är aldeles snart klar , ska bara skissa klart sviten och sen göra receptionen, och det går ju hur fort som helst  !

Skrev ju matteprov idag också , undrar hur det gick ... Får väl tillbaka det på torsdag eller något  , iallalfall innan jullovet, som är på fredag!!! Härligt ! Så då börjar v i ju 09.00, men det blir inte sovmorgon för det inte.. bussarna går ju så sällan så det får bli sju bussen ändå.

Men nu så ska jag fortsätta att plugga ! Ska lämna in intervjun också som ska lämnas in på fronter. Jag kan ju inte öppna dokument där, men jag kan lämna in iallfall,och tur är väl det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0