Pepparkakor!

Förlåt för dåligt uppdaterat !
Är så himla trött, jag vet inte riktigt varför jag är trött..

Efter skolan idag så ställde jag mej och bakade pepparkakor.
Det är ju så mysigt med julbak, lyssna på julsånger, och det är ju ett måste med det röda förklädet med vita hjärtan på !! :)
Jag glömde dock bort två plåtar i ugnen så de var brända. Förstår inte hur jag lyckas med att bränna två plåtar på raken ! suck ;)

Idag har vi haft köket i skolan och förberett inför julbordet. Det är kul, vi sammarbetade med tvåorna.
Vi ska ju även sammarbeta på julbordet så det ska bli asroligt !


Imorgon så slutar jag halv tolv, så jag ska in till centrumet och köpa en ny vit skjorta till serveringen. Det är efterlängtat. Ska också köpa nagellackborttagning. Får ju inte vara i köket med nagellack igentligen.


Och tack alla läsare för era gulliga komentarer, jag blir verkligen glad av det :)

Några bilder jag tog idag under pepparkaksbaket. ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0