Mascara

Tips !



Jag måste nästan lägga in mascaran L'Oreal Double Extension som "dagens tips".
När jag hörde om den så blev jag inte speciellt lockad av att köpa den eftersom att det är tvåstegsmascara, och att det skulle vara "jobbigt" att ha två lager mascara varje dag. (så lat som jag är ;) )
Men jag tycker att den är helt fantastisk bra.

Den luktar inte konsigt, då vissa mascaror har parfym i sej för att lukta gott, vilket gör att många kan bli irreterad i ögonen.

Priset är olika var du handlar, det är säkert billigare på Lindex än vad det är på Kicks.
Man behöver inte böja fransarna, det blir bra resultat iallfall.
Resultat blir snyggt även om man inte använder den vita mascaran innan.
Den kostar ca 150 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0