Måndag

Dagen började med att jag gick ner till stallet och fixade där. Träffade Saga också som skulle rida lite nere på volten.

Sen så hoppade jag in i duschen och sminkade mej, åt frukost och sedan så rastade jag vovven.
Sen var det bara att hoppa in i bilen och åka till Norrtälje för att jag skulle till tandläkaren dårå.

De var nog ganska sura på mej eftersom att det var tredje ggn den gick sönder, och den kommer säkert gå sönder under jul..

Sen så gick vi in till H&M och handlade ett par gråa strumpbyxor jag ska ha på mej på julafton med min röda julklänning.

Sen så köpte jag Sagas julklapp, och jag vart helt kär i den så att jag lätt skulle kunna behålla den själv!! Kanske åker till Norrtälje efter jul och köper lika dana.. hih!


Sen så åkte vi och julhandlade. Så skulle vi köpa julskinka, och det såg så hemskt ut för den var liksom nummrerad ! och jag stog där och höll typ värsta talet om den stackars grisen och sa att jag nog skulle bli vegetarian igen, så en gammal tant stog och skrattade åt mej. Haha !

Och jaa, inte mycket mer hände. Vi köpte en trisslott och hoppades på att vinna en miljon x 10 men det gick inte som vi hade tänkt oss..

Men nu ska jag koka lite knäck ! Det är bra för min tandställning asså!! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du får väl skylla dej själv att din tandställning går sönder hela tiden om du äter knäck och andra dåliga saker? den håller ju om man äter rätt grejer.

2008-12-22 @ 21:21:51
Postat av: evelina

har jag sagt att det är någon annans fel eller?

2008-12-24 @ 20:45:10
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0