Kvälls promenad!

När jag kom hem idag så gick jag och Sandra på en kvällspromenad. Det är så mysigt !


Vi gick ner till gärdsviksbryggan, och kollade på vattnet och frös arslerna av oss (iaf. jag).

Bytte juklappar gjorde vi också,och sen fick  Sandra tillbaka sin photoshop skiva.  wii, tack för lånet :)

Sen så gick vi hemmåt, och Sandra följde med mej en bit till stora uppförsbacken. (stavning?)


Imorgon så ska jag och Saga ta oss en ridtur på volten och sen så ska vi skritta på grusvägen! Äntligen, så jag har längtat! Det var typ flera år sen sist!! Då vi red tillsammans "på riktigt"!


 Gammal bild



Kommentarer
Postat av: Sandra

No problemo :D<333

2008-12-20 @ 00:31:33
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0