Julklappar!

Ååh, jag fick något sånt himla fint av Saga i julklapp!

En grå tjocktröja, som hon har ritat på.
Hon har skrivit mitt för och efternamn, men en glad gubbe och hjärtan. Och på ryggen har hon skrivit Because You Simply The Best. Blev så glad av den! Tack!

Av Sandra fick jag peeling och sånt, med ansiktsmask! Helt underbart! Och det luktade asgott också! Tack!

Sen fick jag asmkt av mamma och pappa. Presentkort till IKEA eftersom att jag snart flyttar, en film, lavalampa(!), skiva, tallrikar, och jättemkt mer. kommer inte på något mer nu (A)

Av Anna fick jag ett jättefint ljus till min lilla ljussamling.


Så fick jag 300 kronor av Farfar och Siv, och 1500 kronor av farmor och handdukar.


Det var fin stämmning hemma också. Det här var nog den bästa julaftonen. Underbart !


Sandra fick ett presentkort på H&M på 100 kronor av mej, och Saga fick ett par varma tofflor. Jag blev nästan lite kär i de och funderar på att köpa mej ett par egna. (A)

TACK TILL ALLA <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv!:D<3

2008-12-25 @ 13:44:54
URL: http://mrfemale.blogg.se/
Postat av: michaelaajsss

VARFÖR HARU TAGIT BORT DIN BDB FÖR :(



men god jul btw (: <3

2008-12-25 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0