Julbord 2 - kaos

för att göra en lång historia kort - julbordet blev en katastrof.

Det var för lite gubbröra, så jag gjorde mer.
rikard satte på äggen åt mej, men glömde de, så de kokade i 15 minuter.
När jag skulle skära upp äggen så kollade jag på klockan samtidigt och skar mej i fingret .
och jag hatar blod och svimmade. Innan så viftade jag med fingret så det kom blod på golvet, skåpluckor, rödbetssalladen (tack och lov att den var plastad) och även på äggen, de som inte var skalade.
Med huvudet i michelles knä och kenneth på min vänstra sida som kyler ner mitt finger med nån fryst grönsak som rikard hade sprungit och hämtat. Janne kom och jag bah: hej!:D visste nog inte riktigt vad som hände.
Så låg jag där på rygg och darrade som en bedövad sköldpadda.
Malin höll handen för mina ögon så jag inte skulle se blod och nån sprang och hämtade sjuksyster som åt julmat. Åh herregud.

Mycket på en gång.

Men annars tror jag nog att allt gick bra. Så det blev tyvärr inga bilder idag :(


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0