imorgon

imorgon ska jag vara i stallet halv nio för att vara med då de släpper ihop Peach med Fleur.

Det ska bli kul för att se hur det går . Kameran följer troligtvist med .


Sen ska jag städa (haha, jag skrev dansa först istället för att städa, vet inte vad jag tänker på...) mitt rum till andra advent och även flytta mitt skrivbord till huset jag ska flytta till sen.
Skojj skojj.

Ska också försöka klämma in en ridtur också, måste ju inviga det nya svarta tränset med strasspannband som jag köpte på Globen, för endast 120 kronor. :)

Aja, jag skriver kanske mer i kväll , vi får se. Nu ska jag leka lite i photoshop och kolla klart på idol eftersnack.
Vad tyckte ni om att Robin åkte? Bra eller dåligt ?

Hmm jajust det, 200:de inlägget:)

Kommentarer
Postat av: Moww'

Att Robin åkte ut..jaa, He don't deserv it :'(<33

2008-12-05 @ 23:12:58
Postat av: madde

robin skulle inte ha åkt ut. :( anyway. fin bild :) .. haha, alla dina ögonbilder är sjukt fina! :D ha en bra dag!

2008-12-08 @ 10:03:26
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Evelina

Dåligt, han skulle kommit till finalen ! :´(

2008-12-08 @ 20:38:45
URL: http://elftefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0