Fredag

Dagen började med att jag steg upp vid 20 i elva , men skulle igentligen ha gått upp vid 10 (A)

Jag åt frukost , och sen gick jag ner till stallet och fixade och pysslade där och gav hästarna lunch. Då var klockan 10 över tolv, och då hade jag jätte bråttom, så jag sprang nästan hem och duschade och gjorde mej i ordning till minneslunden idag.
Gud vad fint det var. Tommy var han som pratade, och höll "tal" eller vad man ska säga. Det var jättefint verkligen.
De spelade lite låtar, tillexempelt älska mej för den jag är som Rajne själv hade valt att de skulle spela.

Jättefint verkligen.

Det är svårt att fatta att Rajne faktist är borta, och inte kommer tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0