Dålig uppdatering

Jag har varit så dålig på att uppdatera. Jag ursäktar för det.

Idag är det måndag och jag är sjuk.
Toppen... Vi har ju köket idag,och jag vill verkligen inte vara sjuk, måndagar är ju typ nästan den bästa dagen i skolveckan nu i gymnasiet.

Igår var det ju första advent också , och som vanligt i våran familj så är det varken städat eller julpyntat.. Det kommer jämt upp till andra advent, jag vet inte hur vi lyckas!!
Det är lite som en traditon, haha. Nästa år så får det bli ordning och faktist vara ute i tid med julpynt och julstädning.

Nu så ska jag fortsätta med att leka lite i photoshop, och sen tror jag faktist att jag ska städa mitt rum när värktabletten börjar verka. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Annelie

hej! tack.. jag gillar den själv också.. fast nu är det ju vinter o julen närmar sig..så kanske måste byta .. för stämningens skull :p

2008-12-01 @ 14:33:54
URL: http://aneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0