TÄBY C

Hej Bloggen!
På Onsdag (20:de) ska jag till min psykolog och prata med henne , få lite extra pepp till skolstarten. Nu känns det faktist helt lungt. Men imorgon kommer jag att vara jättenervös!
Efter att jag har pratat med henne så ska jag och mamma till Täby C , ska bli roligt eftersom att det var rätt längesen .
Men det handlar bara om någon timme för att mamma måste till hennes jobb på eftermiddagen på möte .
Är lite synd, men det är ju alltid något .
Jag ska kolla efter någon kofta och ett nytt halsband .
Ska bli kul, kul, kul!

Jag har också tagit reda på att studiebedraget är på 1050 kronor .  Spännande!
Ska faktist bli kul att börja plugga , även fast jag kommer vara jättenervös!

Skriver mer i morgon!
pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0