Myskväll

Ikväll blev det en myskväll med bara jag och mamma.
Till middag åkte vi till pizzerian och beställde pizza, där jag har jobbat i bara några dagar. Jag fick min lön som jag tjänat ihop, och man tjänar rysligt bra där!!
Men iallfall, när vi beställt pizza gick vi in till affären och handlade lite till kvällen, läsk och lite smågodis .
När vi kom hem så träffade vi Nanny , då hon berättade att hennes häst Filippa har fått en stor pinne i benet och kunde inte vara med på ridlektionen på söndag. det var synd.
Efter att vi hade pratat med henne var det stallmöte på ca 1 timme och 45 minuter, då vi diskuterade om hur mycket hö och torvmix vi skulle beställa, Globen HorseShow, klubbjackor med mera.
När vi kom hem från stallmötet värmde mamma pizzorna medans jag gick ut med Malte till stallet . När jag och Malte kom hem satte jag på en bra film och vi åt senare till den.
Vi kollade på Twin Peaks , typ min favoritfilm !  iallafall en av dom.

Och nu sitter jag här, mamma har gått och lagt sej, så jag sitter och skriver ett nytt blogginlägg och kollar på lite på tv.

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Någon

Hur mkt känade du då?

2008-08-16 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0