Mineralvatten!

Ojojoj!
Jag sitter nu och dricker mineralvatten , allt gick bra tills jag spillde över halva tangentbordet... ojojoj! A knappen gick inte att använda eller nått  . Jag frågade Linus , min kusin , om han hade nått tips , och det hade han. Att plocka bort knappen och torka med en hårfön, så det gjorde jag.
Och voila , nu funkar den!
Jag fick nästan panik , en laptop är ju inte det billigaste om man säger så ;)
Eftersom att min s knapp är borta så känner jag att det faktist räcker med det . :)

Jag har pratat med Sandra nu också :D
Hon är nu nöjd med sin lugg hon klippte och har köpt svart hårfärg!  Jag är SÅÅ stolt över dej :') <3

Aja, skriver mer senare :) PUSS


Kommentarer
Postat av: Mr-Female

aww(a):) älskar dej<333

2008-08-16 @ 18:57:22
URL: http://mrfemale.blogg.se/
Postat av: Kusin

Min bror kan han!!

2008-08-16 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0