Länge sen jag uppdaterade.

Fy skäms, det var ett tag sen jag bloggade.

Det som har hänt sedan min födelsedag 24/7 är att vi åkte till Kungshamn/Smögen i västkusten den 27/7 och var borta i en vecka. Min familj var där med Anne, Jan Inge & Sofia och Erik, våran ingifte morbror. Det var en härlig vecka , jag har faktist badat hela veckan förutom en dag! duktig jag känner mej , det var kallt vatten, men senare vart det skönt.


Jag samlar ju pengar till Thailand, så jag vart utmanad med att gå och krama en kille som hade en tröja på sej som det stog: Om du säger ja får du en kram.", jag fick 50 kronor fört. Så jag gick fram och säger, hej kan jag få en kram. Ja. han bah: javisst får du det! hahah! *kramas* han bah : du läste inte det finstilta (stavning?) va? jag bah: hahha,näää... då stog det: om du säger ja till sex får du en kram. haahah!

men jag håvade in 50 spänn.

När jag kom hem (igår 3/8) gick jag hem till Saga , där hon bjöd mej på glass och bananer med hallon och en kopp (glas) svart kaffe. Det var gott eftersom att jag var svintrött. När jag senare skulle hem fick jag traska hem i regn och mörker, men det var inga problem.
Och den där svarta koppen med kaffet.. Jag ångrade mej att jag drack den när jag kom hem, kunde inte somna, hahha!!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0