God Morgon!

Imorse ringde klockan 10.10 , men jag orkade inte gå uppdå, så jag znoozade till 10.45  , duktiga jag, igen!
När jag väl gick upp så fixade jag mej i ordning, klädde på mej, borsta tänderna, platta håret, bädda sängen, åt frukost, borsta tänderna igen och sminkade mej. Listan kan göras lång.
Och nu hatar jag tvn för den bara hackar sej hela tiden p.g.a lite blåst, ja, jag vet, våran parabol suger.
Jag tror jag ska ut och fota lite sen , mitt intresse har kommit tillbaka!! Yes! ;)

Aja, om jag får 2 mvg i gymnasiet kommer jag få en digital systemkamera från Canon! ÖVERLYCKLIG.

Skriver mer senare, ha det bra<3



Kommentarer
Postat av: anonym

varför radera kommentaren?

kan du inte bara svara på den frågan?

2008-08-19 @ 19:37:51
Postat av: Wäww

Vad har du med mina betyg att göra?

2008-08-19 @ 21:05:38
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0