DRESSYRLEKTION

Dressyrlektion idag klockan halv 10 .
Jag gick upp klockan 07.44 (Ställde klockan på 07.11 , duktiga jag)
Jag kom senare ner till stallet ca 08.15
Jag borstade och gjorde iordning Sunny och var klar för ridning vid 09.00.
Jag red ut en halvtimme innan ridlektionen. Väl nere på ridbanan ser Anmarie att Sunnys sadel har blivit förliten då hon har musklat på sej över ryggen. Så det var bara att ta av den så fick jag rida barbacka! Hihi!
Men det gick hur bra som helst!!! Supernöjd. Vi red i låg form idag och tränade på olika skänklar och rörelser. Det var jätteroligt. Hon var pigg också så det var en jättebra balansträning.

Efter ridningen fick jag göra några övningar från marken , att "skaka" på vänstertygeln och ändå få halsen rak med högertygeln, från marken . Sunny skulle också korsa frambenen.
Det gick hur bra som helst!

(Bilder från idag , Vänsterklicka för att se de större):
             Älskar dej Sunny älsk <3<3<3<3<333


PUSS , skriver mera senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0