-`.´- Varit med Sandra gumman <3 -`.´-

Idag har jag varit med Sandra :)
Vi redigerade bloggar, kollade på Top Model och sjöng Sing Star :)
Vi hade jätteroligt, Sen gick Sandra hem "/ Det var tråkigt, så nu sitter jag här och lyssnar på rix fm webbradio och väntar på att mamma ska komma hem.
Hon är i stallet och tömkör Fleur. Sunny får vila idag och imorgon ska vi rida lite på volten med den "nya" tjejen istallet.:-)

Vi ska ha lite myskväll ikväll också. Pappa är inte hemma för att han sak bort på middag med jobbet tror jag.
Jag och mamma ska äta hamburgare, fast hamburgaren ska bestå av grönsaksbiffar, det är hur gott som helst!

Vi kanske också ska till affären senare och köpa något gott att dricka och lite godis (A)
Hoppas det.:)
Ikväll kanske vi ska sjunga singstar för det gjorde vi inte igår . Då kollade vi bara på Twin Peaks och efter bara två avsnitt blev mamma trött och gick och la sej. haha.

Kanske skriver lite mer ikväll, puss puss <3                                                         


 
Bilderna är inte från idag. Ursäkta att jag ser ut som en transvestit på bilderna. :-)<3


Kommentarer
Postat av: Mr-Female

:D<333

2008-08-15 @ 20:39:47
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0