God Morgon

Jag ber om ursäkt för att det har varit så dåligt uppdaterande under helgen samt igår , men det ska bli ändring på det !!

Det är nämligen så har att jag och Moa var ute och fotade i söndags med aldeles för lite kläder på oss så jag har dragit på mej en förkylning nu, så jag har helt enkelt inte orkat blogga nu, men nu är det dags igen !

Klockan är tjugo i ett och vädret ute är en snökatastrof.
Jag är så himla trött på den här snön, nu vill jag verkligen ha sommar ! Sol och bad och bli snyggt solbränd och kunna vara ute dygnet runt utan att behöva frysa och att det även är ljust ute.

Jag kommer ihåg förra sommaren när jag och Sandra var ute till två och var helt galna. Så kul var det.


Sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar ;)
haha, det är bara jag och Sandra som fattar. ;)

kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du,vi ska fan va ute till 4 den här sommaren och va dubbelt så galna,oh fifan va roligt!!:D Så måste vi besöka din fall plats :D



SOMMAR SOMMAR SOMMAR x'D<333

2009-03-10 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0