Tips !

Tips tips tips !


 

Denna gång tipsar jag om Niveas kajal som man "snurrar" upp . Jag tycker att den är jättebra.

Det som jag tycker är bra med den är att man vässar den inte , så man snurrar liksom upp den, så det blir inga vassa kanter på den och man kan använda det absolut sista på den ,och inte kasta den för att det inte finns något mer att hålla i då man vässar de som är som vanliga blyertspennor.

Jag har denna i svart och även en i vit , men den vita är jättedålig , men den svarta är helt fantastisk.

Jag vet inte riktigt varför den vita inte är något att hänga i julgranen , men så är det. Iallfall för mej , och smaken är ju olika vad man tycker .


Kajalpennan innehåller silikonolja för att den ska glida lätt längst ögat och släppa ifrån sej så mycket färg som möjligt och även vitaminer E och C för vårdande egenskaper.

Men tyvärr så vet jag inte riktigt hur mkt den kostar, men kanske 120 kronor ?



Och när jag ändå är i farten, är det någon som har något bra tips på en vit kajalpenna ?

KRAM


Kommentarer
Postat av: michelle

jag sa ju att det var vi, fast en annan ordning? XD <3 (svarade från din komentar här istället, vet inte hur man ska svara ^^)

2009-01-10 @ 01:39:05
URL: http://miicha.blogg.se/
Postat av: S A N N A

vilken härlig blogg du har sweetie! :*

2009-01-10 @ 17:20:53
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Ronja

Den är riktigt bra men tar slut rätt fort!

2009-01-10 @ 18:15:34
URL: http://ronjagoode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0