Tips !


Bild lånad från aftonbladet
Dagens tips är att göra sin egna ansiktsmask som jag gjorde tidigare ikväll.

Recept på ansiktsmask är det bara att söka på google på , och olika ingridienser hjälper för olika saker, t.ex. fet och finnig hy, torr hy, rynkor, fräknar m.m.

Tillexempel för torr hy ska avokado vara bra och vid fräkning hy ska citron fungera. Själv tycker jag att fräknar är hur sött som helst :) Älskar sommarfräknar.

Min ansiktsmask bestod av lite mer än en halv avokado, honung och några droppar citronsaft för doftens skull.
Det var jätteskönt och luktade gott.


Ja, det som kostar är ju de ingredienser ni vill ha, så jag kan inte sätta in
något pris på det . För att få en piggare uppsyn ska två gurkskivor läggas på varje öga .

Men tänk på att när du lägger på din ansiktsmask så ska du inte ha något smink på dej eller någon lotion i ansiktet !


Kommentarer
Postat av: Solli

älskar att skämma bort ansiktet med olika masker! Jättehärligt :o)



Kram!

2009-01-08 @ 01:12:00
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0