Ikea

Hej Bloggen !
Skrev ingenting igår, var jättetrött när jag kom hem. För jag var inte bara hos tandläkaren igår.
Jag och mor min åkte in till Ikea efter tandläkarbesöket , och handlade prylar till huset jag ska flytta till.
Jag fick ju 1500 kronor i julklapp av mamma och pappa till att handla på ikea, och det var en jäkla bra present altså.
Och jag har tillochmed kvar pengar, så det blir en till runda till ikea igen , så jäkla kul ska det bli.

Det som jag inte köpte igår som jag skulle behöva är en termometer, lite kuddar som jag ska ha i soffan och en taklampa och en golvlampa.

kram


Kommentarer
Postat av: michelle

Golvlampa? O_ô haha najs :D <3

2009-01-29 @ 19:20:44
URL: http://miicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0