Dagens Tips

idag kommer jag inte tipsa om någon skönhetsprodukt, utan om en bok som jag läste under juni månad som heter Kort Kjol . Det är nog redan ganska många som har läst den , men jag tänkte tipsa om den iallfall.

Boken är skriven av Christina Wahldén år 1998 .

Äntligen sommarlov! Myran och hennes klasskompisar från första ring bestämmer sej för at fira.
Det blir en blöt kväll och Myran följer med två klasskompisar hem på efterfest, två killar. Det är ingen särskilt med det, de är ju kompisar ...
Festen urartar och killarna våldtar Myran, iskallt och mycket grymt. Men det svåra har bara börjat - sedan kommer rädslan, polisförhören, rättegången..
Hur ska hon kunna leva vidare som vanligt ? Och komma tillbaka till skolan där alla vet vad som har hänt...

Pris: ca 60 kronor


Kommentarer
Postat av: susan

kikar in i bloggar...



Du har en assnygg header! :D

2009-01-13 @ 19:08:14
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Evelina

Den har jag läst, bra iaf :)

2009-01-13 @ 19:41:24
URL: http://elftefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0