Basiron

Länge sen jag slängde in ett dagens tips , so here it comes !


Idag så rekomenderar jag en salva som jag tycker är jättebra . Det är Basiron som motverkar finnar .
Jag älskar den och jag har använt den i ca 1 år och har inte bytt produkt.

Något att tänka på är att man inte ska använda salvan i hela ansiktet utan bara på utsatta områden  , annars är det lätt att man kan bli torr.
Man kan också få en alergisk reaktion som gör att man blir torr.

Man får med en bipacksedel, läs igenom den noga innan du börjar använda produkten i säkerhetens skull!

Du kan köpa den på apoteket och den kostar olika för vilken "variant" du vill ha. Jag använder 10% som är lite dyrare, och så finns det 5 %. 10% kostar 119,50 och 5% kostar 99 kronor för 40 gram eller 129 kronor för 100 gram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0