arghhh

Idag har vi kelat med lilla My Thai, som har fått ny stavning, och hela namnet blir ju annat, men ändå lika dant utal.^^

My Thai har fått små tänder nu, och så bet hon mej i armen, ajajaj!

Vi har också släppt in alla hästar i samma hage , och vad Sunny sprang, aldrig sett henne trava vackrare än vad hon gjorde där. Ska försöka få fram den traven på nästa utställning vi är på (-:


Sen kolla vi på fotbollen, Tyskland vann ju.
Linus var här och Jan Inge, och jag å pappa. ^^

Och så var det dampanfall idag. AARRGHHHH

Jag hade väntat i sex fucking timmar på att en akution på tradera skulle sluta , och så la jag 80 spänn, och det vinnande budet vart 71.   jag var för seg. DAMP

men jag ska lägga bud på ett annat par lösögonfransar, de var mkt finare * moahah *

Man ser ju om de är nya när man öppnar de och allt, bara hoppas att man får nya, och det är inte jag som betalar, för mamma har lovat att jag ska få de i födelsedagspresent. JIPPIE.

Nu ska jag fortsätta droga min nya droglåt Rockstar med Nickelback, lyssnat på den i fyra dagar i sträck. omg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0