Foundation



 Idag rekomenderar jag en foundation från märket MaxFactor - från fast till flytande. Tyck att jag är sen med att ha upptäckt den eftersom att den inte är så ny.
jag som får ganska torr hy på vintrarna och den här foundationen döljer det verkligen. Döljer även finnar och rodnader bra. Det tycker iallfall jag.
Nackdelen med den är att den inte är så dryg, den håller inte speciellt länge och att det inte finns en spegel i dosan.
Men fördelerna är då många.
Dels att den täcker bra,men den är bra att jobba med också. Det somär bra också är att svampen inte ligger på foundationen hela tiden så det förhindrar att det kommer mer bakterier på själva sminket. Den kostar ca 110 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0