THAIKVÄLL NR. 2 <3

Yay,  nu har vi haft Thaikväll nummer två !   Underbart roligt hade vi !
Vi träffades klockan elva (Tidigt!!) vid busshållsplatsen och körde hem Mowws packning , sen gick vi tillbaka till busshållsplatsen x)
När vi kom fram väntade vi några minuter på bussen tills den kom och hoppade på den och åkte in till Berga .
Trevligt Trevligt!    Väl framme gick vi in på Sko Artur och kollade på 70 % rean , och både jagoch Moww var duktiga med att inte handla något ! (Tänkte dock köpa ett par skor om de fanns i min skostorlek) .
Sen fikade vi med Chockladboll och en cola .
Ja just det ! Vi gick in på Lindex också , där vi poosade med jätte BH:n och fula solglasögon , (Moww , i know you liked it!! ;) )
Vi var helt galna !
Sen gick vi in på Kappahl och jag poosade med en naken skyltdocka , (Y)   Butiksbiträdet måste ha trott att vi hade någon psykiskt störning eller något , med tanke på att vi klagade på kläder där vi inte tyckte om , men det slutade ändå med att jag köpte den där väskan för 10 kronor. haha .
Vi gick in Guldfynd , men jag hade glömt rabattkupongen hemma så jag köpte inget .    Kul kul !
Och Glansen , men det är bara en affär för människor som är rika för det är jättedyrt där .
Haha , jajust det igen , Moww åkte i en jätteläskig hiss med våran kundvagn för att vi inte skulle åka med vagnen upp för rulltrappan, och han bah: HJÄLP! JAG TRODDE INTE ATT JAG ÅKTE MEN DET GJORDE JAG, SEN BAH TRODDE JAG ATT JAG VAR FAST OCH SEN LIKSOM ÖPPNADES DÖRREN OCH JAG VAR UPPE OCH DÄR STOG DU!!
så kul , haha !  Sen gick vi in i en affär med typ konstsaker och var där i jätte kort tid, så skulle vi ner , men vi gick in i leksaksaffären . Hahah ! (Så kallad Lekit)

Sen skulle Moww ner i hissen igen och jag sprang ner för rulltrappan och väntade på att hon skulle komma ner , och hon sa ungefär samma sak igen . haha !
Vagnen hade vi för att vi hade köpt mat på Ica (THAIMAT och snacks) . På listan hade jag skrivit "Snask" och jag bah: men har jag skrivit snusk?! Och Moww bah : Var ligger porr affären ? Kanske vid korvhyllan... xD
Så kul !

Och nu har jag åkt på världens förkylning ! (Måste ha varit Thaimaten, Moww tog hand om wookningen! ;) )

Aja, skriver mer i morgon och laddar upp bilder då .

Ursäkta att jag har skrivit konstigt, det är lördag natt och jag är trött! ;)

PUSS och god natt, nu ska jag och Moww sova ! :-) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0