THAIKVÄLL I HELGEN <3

Längtar tills helgen , jag och Moww <3 ska ha våran andra Thaikväll! YippieYippie!
Vi ska sjunga singstar , äta thaimat och chips , kolla billiga resor och allt annat skojj:D
Ska bli så roligt!
Vi ska åka in till Åkersberga på lördag och handla våra matingridienser . Jag ska in på Kappahl (hahaha) och köpa en väska för 10 kronor som typ går till miljön .
Efter det så ska vi kolla på skor på Sko Artur för de har 70 % rea!!
Så kommer vi säkert gå in på Lindex också , brukar bli så (A)
Sen ska vi typ till Ica och köpa mat . Extremt pinsamt att sitta med matkassar på bussen , haha!!
Det ska bli jätteroligt iallfall, längtar!!

Och den 24:de Augusti så fyllde Moww<3 år också! GRATTIS I EFTERSKOTT!

Och idag . Jag har varit sjuk idag , helt illamående och haft feber, så jag stannade hemma från skolan . Ska försöka komma till skolan imorgon om jag mår bättre , eftrersom att skolan är jättenoga med att vara frisk och så . 
 
Jag har inte heller skrivit om skolstarten eftersom att det var jättelängesen jag bloggade .
Själva starten gick hur bra som helst !  Var inte nervös eller något .
Vi gick igenom om vem alla var och vilka som var där . Det var 1 som inte var där tror jag.

Andra dagen så lagade vi mat! Vi delades in i grupper , jag fick vara med Mickis och Alex. Vi bakade fransk chockladkaka som man går upp 2 hg på bara av att kolla på den ;)

Skolreglerna inom Hotell Och Resturang är också jättenoga . Man får inte ha piercing i ansiktet , inte klockor , ringar, smycken över huvudtaget , korta naglar och vi får inte ha nagellack heller . Jättenoga verkligen , och jag som jämt har långa naglar med lack!!  Lite synd , men det får man leva med ;)


Och jag som vill bli bartender måste vänta tills trean innan vi får blanda drinkar , surt!

Men jag skriver mer senare ikväll eller i morgonbitti   . 

PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0