Ridtur med Ida

idag red jag ut med Ida som har börjat rida Foxey lite.
Det var skojjigt . Vi red ut i en timme och en kvart , och galopperade jättemycket .
Jag fick fram en jättehärlig trav på Sunny, She makes me proud <3
Vi red runt "Kobban" som vi kallar det , sen ska vi rida igen på måndag . Då ska vi hoppa på volten , det ska bli hur kul som helst! Det var länge sen jag hoppade så det blir extra roligt !!

Imorgon så ska jag rida dressyrlektion också , det var hur länge som helst . Längtar verkligen, det blir tidig morgon . Ska upp klockan tio över sju eftersom att det tar tid att göra sej och hästen , rida fram vid nio och sedan vara klar klockan halv tio . Jag tar verkligen lååång tid på mej på morgonen , jag förstår inte...!

Jag skriver mer i morgon bitti , ska be mamma ta några kort också om hon hinner . :-)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0