NY KLOCKA

Äntligen har jag köpt en ny klocka!
Det blev ingen herrklocka som jag tänkte på innan.
Det blev en silverfärgadklocka i en större modell med strass-stenar från märket o.n.e. .
I love it! Klockan kostade 249 kronor och är köpt på GuldFynd.
Spännet på klockan är litet och diskret , så det syns inte så mycket och väldigt lätt att få upp .
Timm(stavning?) och minutvisaren på klockan är självlysande så man ser även hur mycket klockan är på natten . (A)
Jag fick också ett rabattkort på GuldFynd, så nästa köp där så får jag det 20 kronor billigare, haha!!
Jag har också köpt en ny kofta på Gina Tricot! Jag älskar den, den håller värmen verkligen jättebra!
Den är svart med bruna "Gubbknappar" och den kostar 149 kronor.
Koftan finns i Svart, senapsgul, vit, ljusrosa, lila, blå, olika nyanser av brun,  olika nyanser av grön & olika nyanser av grå . En hel del att välja bland!

Ha de gött<3 Ursäkta att mina ben ser fucked up ut.


Kommentarer
Postat av: Linnea

men snygg klocka, jag har en från o.n.e också, den kostade 500 kronor och den va inte lika fin, jag blir sur nu ju, haha :(

sweet bild :D <3

2008-08-28 @ 20:38:35
URL: http://lilajnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0