Höstshopping?

Jag funderar på att sticka till täby/stan snart och shoppa lite till hösten.
Jag behöver lite nya koftor m.m, och så lite nya fräcsha kläder till gymnasiet!
Känner att jag vill fräsha upp min garderob, in med nya kläder och ut med gamla, jag ska skänka de till Erikshjälpen och göra ett litet barn lyckligt :)

När jag väl åker in så kommer jag att handla kofta och lite nya toppar, för det är det jag behöver. Men jag kommer säkert komma hem med nytt smink, skor och hela baletten. Det är typiskt mej, handla det jag inte ska handla ;)

Jag har fått reda på att jag kommer börja den 21:a Augusti, och jag kommer att vara nervös as hell, så alla får tänka på mej den 21:a (:

Idag har jag varit på bup igen, känns skönt att få lite peppning till gymnasiet, och att prata med min psykolog igen.
Efter det så åkte jag och modern min och handlade mat , och jag har köpt hallon och banan, åt jättegott hos Saga så jag ska göra om det, fast utan glass. ^ ^
Vi svängde också in till gymnasiet där jag ska börja och kikade  in på skolgården, vill vara lite förberedd. :)

Imorgon ska vi över med två färjan och åka in till vetrinären med Figge Pigge <3 Han ska ultraljudas.


Appropå ingenting , så har jag köpt ett par SKITSNYGGA nya Converse, de är grön-rutiga, i love them! det var utförsäljning så de kostade bara 300 kronor . Vikket fynd!!



Ikväll ska jag beställa klart min hårförlängning också, i färg svart, 60 cm rakt på happyhair.se. De har hyggliga priser där, men i längden blir det ganska dyrt.. så jag ska betala halva min födelsedagspresent själv, tihihiih (:





PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0